perjantai 30. toukokuuta 2014

Pufilla on blogi!

Viime talvena mulla oli kotihoidossa Romanian kaduilta pelastettu koira nimeltä Pufi-Puf. Pufi etsi omaa kotia Rescueyhdistys Kulkurit ry :n kautta ja löysikin sen Tampereelta Annan luota. Nyt Pufi on alkanut kirjoittaa blogia, sitä voi lukea osoitteessa pufinelamaa.blogspot.fi. Mä olen se väliaikaisemä, joka siellä mainitaan!

Voi että miten mä itkin, kun Anna haki Pufin! Mutta samalla olin aivan tajuttoman onnellinen, että Pufi sai itselleen just Annan, sillä ne kaksi on ihanat yhdessä.

Tuolla Kulkureiden sivuilla on paljon erikokoisia ja -näköisiä koirankuonolaisia. Ne kaikki toivovat, enemmän kuin mitään muuta, saavansa oman kodin ja ihmisen. Mun oma kirsukainen Gloria on adoptoitu Espanjasta ja aiemmin mulla on ollut myös Virosta Kohtlajärven koiratarhalta tullut Tima.








Sitten on vielä Bonta, joka on mun romanialainen kummikoira. Muita kummeja kaipaavia koiria löytyy Pro Animals Finland ry :n sivuilta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti